Att göra

Jag fortsätter med mina "att göra listor". Den här veckan blir lite tight....

* Idag ska jag handla mat. Det är eko i kylskåpet.

* I morgon ska bilen få nya skor *ehm* ... menade däck. Jag ska köra bilen till Furubergs Gummi och sedan cykla med Joline hem. Jag lovar att det kommer att regna.

* På onsdag förmiddag ska vi bort och på eftermiddagen ska "Gamla Bettan med nya skorna" besiktigas. Klockan 14.50. Hoppas det inte regnar för jag ska väl, enligt vad alla säger, sätta på mig kortkort och urringat linne för att få igenom bilen utan 2:or.....  ;-)

* På torsdag ska jag på massage.... Guuuud så gött!!!

* På fredag är det än så länge helt obokat..... men jag hittar säkert något att göra då med. ;-)

Kommentarer
Postat av: Ritha

Men men... Jag då?? När ska du träffa mejj???? flin

& du har rätt, vi kan ju inte kalla henne LILLA Joline längre... =D

2008-08-11 @ 09:39:52
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: kikka

skönt med en dag utan måsten ... men den luckans fylles säkert snart ...

idag ska jag packa ryggsäckar -dax för fritids för kidsen Niemi i morgon .. premiär för Lucas på Aggerud...

Min bebbe är ingen bebbe längre,,...

2008-08-11 @ 10:27:53

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0