HA!

Vilken dag!

Det känns som om jag har befunnit mig på rusande fot hela dagen och varit på tre olika ställen samtidigt!!! Enda stället jag inte varit på är hemma. Eller jo, jag var det en stund, men då kom jag inte in för jag hade glömt nyckeln. HA!

Var med Natalie till skolan i morse. Stressade vidare till Gryningen där vi varit hela förmiddagen. När vi kom hem hade jag som sagt ingen nyckel, utan fick stå ute och vänta på älsklingen i 30 minuter innan vi kom in.

Straxt efter kom Natalie hem från skolan och då fick vi snällt knalla tillbaka till skolan och hämta upp en kompis som hon ville leka med.

Kastade in Jonatan i bilen för att åka till doktorn. Kom i tid.... med fick sitta och vänta. I 40 minuter! :-( Vidare till Willys för att köpa Lätta och Apoteket för att hämta ut medicin. Vi fick både Microcidkräm OCH Heracillintabletter att ge om det behövs, utan att behöva mordhota doktorn! :-)

Slängde mer eller mindre av Jonatan i farten hemma och rusade vidare till en klippning som jag lovat hjälpa till med. Och naturligtvis var det en människa som inte hade en peruk med hår utan tre!!! ;-) Alltså, så tjockt hår skulle jag med vilja ha. Jag klippte av 10 cm på håret, och det hamnade mer hår på golvet än vad jag har på hela huvudet!!!

Rusade hemmåt och kastade i mig mat, för att sedan hjälpa till att kasta barnen i säng. Nu sitter jag och väntar på att nästa klippkund ska dyka upp. *jäkta jäkta*

Sen hade jag tänkat att hinna packa lite i kväll.

Men min mage säger tvärnit. Den vill inte att jag ska jäkta så här mycket. Men nu har jag inte tid att inte jäkta.

Kommentarer
Postat av: monica

va skönt att du fick meducin;)

Utan att mörda eller att Mona skulle kört över han;)

Vadå är du frisör? va kul!!

Snart drar ni har du packat klart handlat allt , ;o

2008-08-20 @ 20:19:10
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Jupp

Monica: Japp, utbildad med gesällbrev. Men jag jobbar inte med det... klipper bara till husbehov, vilket brukar vara pappa, älsklingen och barnen. Men idag gjorde jag ett undantag. :-)

2008-08-20 @ 21:05:04
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Ritha

Ingen regel utan undantag. Har jag hört.



Jag följer bara regler jag.... ? =)

2008-08-20 @ 21:26:51
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: kikka

kom ihåg att andas ...

2008-08-21 @ 07:27:19

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0