Oh my!

Gee... om 21 dagar åker vi. Det innebär att vi snart bara behöver hålla upp två familjemedlemmars fingrar när vi sitter vid kvällsmaten och räknar hur många dagar det är kvar. :-D

21 dagar... och jag har ännu inte packat. Jag vet inte ens om jag ska ta med en eller två resväskor över. Och för att vara mig så är det vääääldigt dåligt planerat. Förr om åren har jag packat 4 gånger så här nära avresa.... :-)

Nä, jag funderar på viktigare saker... typ

Om vi ska handla taxfree eller köpa godis på hemmaplan. (Alltså packa resväska vs. billigare större förpackningar med karra) 

Om vi ska åka airshuttle eller limo från flygplatsen till hotellet. (Alltså trängas med andra svetttiga turister och naturligtvis bo på hotellet med sista stopp på vägen vs. privat pick-up och avsläpp direkt vid hotell lobbyn OCH hjälp med väskorna) 

Om jag kommer att ha mens vid avresa eller ej. (Alltså packa med apmycket tamponger och springa på dass var och varannan minut - för man vet ju aldrig när nästa toa dyker upp) 

Och om någon - GUD FÖRBJUDE - skulle vara sjuk dagen D - hur f-n gör man då???? (Alltså - magsjuka... ska nog för säkerhets skull se till att ingen äter något en vecka innan avresa så matförgiftning kan uteslutas... eller dunderförkylning... inget bad heller alltså och massa varma kläder, för att vara på den säkra sidan)

Älsklingen funderar mest bara på vad vi ska äta för mat vid nästa mål. Och tur är väl det, annars skulle det inte bli mycket äta häromkring!!!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0