Oömma kläder och bra skor

I morgon får vi fint besök från Stockholms storstad. Av två underbara damer som aldrig varit i Karlskoga förr, och som genom min försorg fått klart för sig att Karlskoga är den största bonnhålan man kan tänka sig. ;-)

I ett mail informerade jag om att de behöver packa oömma kläder och bra skor att gå i.... jag hade tänkt att vi skulle traska omkrig och se lite av stan och leka lite i en och en annan lekpark. Kanske åka och hälsa på djuren i Lunedet om vädret tillåter.

Dock så tror jag att min uppmaning skrämde slag på den stora damen i fråga. Hon undrade förtvivlat "Pratar vi bra skor att gå på asfalt med, eller pratar vi trädkramar-skor?!!"

*haha* Undrar egentligen vad hon tror väntar när de anländer.

Jag vet att hon inte gillar utedass iallafall. Vilken tur att vi dragit in vattenklosett till Metropolen! ;-)

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0