amen, nu gråter jag med....

Sitter och finsurfar.

Har läst alla mina preggobloggar flera gånger, och funderar på om jag inte ska ta och lägga mig, som omväxling. ;-)

Men det går ju inte. Har ju redan sovit eftermiddagslur, ju.

Så jag ger mig ut på "ny-bloggjakt".

Det brukar vanligtvis gå till så att jag går in på mina favvobloggar och tar en länk i högen. Liksom jäkligt mycket random.

Så också idag.

Och då.... hittar jag en länk som kallades "puddingen". Låter ganska trevlig tycker jag. Klickar mig lite där och kommer ... ehm... hit?!?

Det tog ett par minuter innan jag fattade att det inte, igen, var fel på min dator.

Sen började jag gråta.

Men MallaBralla. Du är bara för snäll du! :-D

Och sen blev jag sugen på chokladpudding.

Kommentarer
Postat av: Malla

Mhäää... Du är ju så sketasnygg.. Så vi andra kan hälsa hem!



Gråt på du! Men fatta ändå.. Du är lång, (sträck på dig!) smal och jättefin... Trots att du fött 3 vackra, fina ungar! Att du dessutom är smart.. Gör inte saken sämre... Yo go girl!



Du är en pudding!



Pok



MallaharsettdigIRLochvetbralla

2008-12-29 @ 02:32:42
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0