Mirakel

Tänka sig, det hände sig ett par julmirakel hos oss. :-D

1) Vi vaknade til liiite lite snö. Det i sig är ett stort mirakel, för det såg inte lovande ut dagen innan.

2) Älsklingen har fattat alla damers dilemma att "jag har iiinget att sätta på mig". Jag talade om att "jag orkar inte välja kläder, så du får uppdraget att ta fram vad vi ska ha på oss idag".  30 minuter senare, fparkerad framför min garderob, hade han fortfarande inte fått fram något. Jag tolkar det som att han inte heller tycker att jag har nått passande. Själv menar han att jag har för mycket?!?

3) Jag fick en dammsugare av älsklingen i julklapp..... Mirakel skriker du nog nu?!?! Jo, för han packade upp den och trallade glatt på om alla finesser på den, och erkände faktiskt att han gillar den. YES! Jag lovar att jag inte ska ta den lyckan från honom. Aldrig.

Och det sista miraklet av alla. Nu är det över, för den här gången. Trodde där en sväng, när jag satt och väntade febrilt på tomten, att det aldrig skulle ta slut. ;-)

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0