Älviska

Sitter och letar på tips och trix hur min sida ska kunna bli som jag vill ha den.. har massor av tankar och funderingar, men inga svar på mina klurigheter, så jag jagar runt efter lösningar... letade och letade, och hamnade - som vanligt - på något helt orelevant! *men ack så kul*

Mitt Elfnamn om jag nu skulle bestämma mig för att dyka ner i en bok av Tolkien - Nessa Carnesîr *nice*

Skulle jag bli rätt tilltalad som Hobbit skulle det låta så här: Ruby Loamsdown of Deephallow *swell*


Vad skulle du heta? Blir det en blixtvisit till Skattemyndigheten för namnbyte, eller?

Kommentarer
Postat av: Marie

haha mitt Hobbitnamn är Tigerlily Goodbody of Brockenborings =D

2008-02-26 @ 08:45:26
URL: http://mariepetri.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0