done deal...

* handla *gör älsklingen nu*
* laga mat *blidde microvärmd leftover pizza från igår*
* stryka *japp, det har jag gjort*
* tvätta *älsklingen har tvättat 3 och hängt 2, jag hängde en*
* ställa ut grejer på vinden *ja, älsklingen igen*
* ta en promenad
* laga grinden *klart*
* rensa avlopp i handfat *även det klart, och inte av mig*
* plocka, plocka, plocka
* jaga krypande Joline *jo, det går inte att undvika*
* dammsuga

Kolla, inte mycket kvar... men promenad lär det inte bli, solen går ju snart ner! :-/

Kommentarer
Postat av: aalexandra

mysigt de lät :Djag vill åka till göteborg och sova över på hotell en hel helg... där vid liseberg... Gothia hotellet tror jag de är.. ett stort hotell...hur go mat som helst o otroligt fina rum :D

2008-02-17 @ 16:21:24
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: kikka

solen har inte vart något att hurra för idag *suck*vill ha våren

2008-02-17 @ 16:34:46
URL: http://thewifeofjuhaniemi.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0