Dopning!

Idag har vi varit på dop! Det var Viggo som döptes och han skötte sig exemplariskt i kyrkan... Sade inte ett ljud! ;-) Däremot höll vår Joline låda, hon jollrade på som om detvar det roligaste party hon någonsin varit på! Som tur var verkade ingen störas av ljudet, de allra flesta drog på smil-banden!

Efter dopet bjöds det på kallskuret och potatissallad med div tillbehör! Det var så himla gott att jag hade kunnat äta 32 portioner! Att det satt okända vid bordet var väl det som hindrade mig från att svulla på.. *haha* tokigt egentligen - de som jag aldrig mer behöver träffa, det var dom jag höll mig i skinnet för! :-)

Jag tog bara 2 portioner, men jag lurade till mig en halv portion till genom att obemärkt rensa barnens tallrikar på väg till disken *hoho*

Nu TROR jag det är slut på kyrkbesök för vår del på ett tag! Det har ju varit ett fasligt spring i kyrkan ett tag nu, men som sagt... nästa blir väl någon begravning, och det hoppas jag det dröjer länge till!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0