....

Igår kväll fick Joline välling för första gången, har fått ersättning förut, men inte riktig välling....

30 min senare var det dags för sängen och det gick inte bra. Blev jätteledsen och hon fick komma upp och vara vaken en stund till. Vid 21 tiden somnade hon, efter knök och bök. Detta var en timme senare än normalt och eftersom hon sovit dåligt på em trodde jag att hon nu skulle vara dödstrött!

Kl. 22.40 vaknar hon och är jätteledsen. Jag ammade lite eftersom hon bara ätit 100 ml välling och vägrat amma efter det vid 19.40. Sen drog cirkusen igång.... Joline skrek HYSTERISKT i 2 timmar. Hon somnade till småstunder, minutrar bara, vid bröstet för att sedan vakna till och vara lika hysterisk igen! Hon som aldrig skrikit hysteriskt i hela sitt liv. Hon har alltid varit lätt att "få tyst på" speciellt genom att gå och ligga mot pappas axel. Men det funkade inte!

Efter 2 timmars skrik, av "jag tror jag döööör-karaktär" sade jag till älsklingen - Kan det vara så att hon har öroninflammation iallafall, trots att doktorn tyckte det såg bra ut i torsdags morse? Eller så är det magen.... något är det! Var sekundrar från att ringa akuten och tala om att vi var på väg, men då lyckades hon somna.

Sov 2 timmar, sen drog det igång igen. Har somnat vaknat somnat hela morgonsidan och har fått fri tillgång till tuttning eftersom det är det enda som fått henne lugn igen.

Säger bara att jag inte vågar prova välling i kväll igen!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0