Försäkringskassan...

*suck*

Jodå, visste väl att det inte skulle vara så lätt och enkelt som att bara skicka in anmälan till FK och tro att allt skulle vara ur världen. Idag ringde en man från FK och talade om att det hade blivit strul med dagar som gått i varandra. Jag hade i September anmält föräldrapenning för dagar i november och sedan visade sig vara dagar som jag var tvungen att ta tillfällig föräldrapenning på... hänger du med? Hur som helst så hjälpte denna trevliga karl till och svängde runt dagarna med föräldrapenning så att det löste sig ändå... Det var inga problem eftersom jag inte tagit ut ersättning alla dagar i veckan!

Ärligt vet jag inte vad det var som blev fel och hur det rättades till... det orkar jag inte lägga energi på att lista ut.... men det verkade bli bra i slutändan, och det är väl bra! :-)

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0