Fredagkväll...

Fredag kväll... och jag har precis fått en snabb inblick i framtiden och hur det kommer att vara om si så där 8 år... då kommer jag att sitta uppe i  soffan på fredag och lördagkvällar och oroa mig för vad mina barn gör ute på stan och hur de mår.... :-/

Natalie är iväg på sitt första "icke-kalas-relaterade" disco. Hon var jätteglad och pirrig... jag var pirrig av helt andra orsaker *ler* Tänk om hon inte får kul... tänk om hon hamnar i tjafs med någon av de andra barnen... tänk om... ja, jag skulle alltid vilja vara där, men det går ju inte! :-) *jag tror inte att hon skulle vilja ha mig där jämt* 

Natalie gjorde mig stolt idag! *ler stort och brett* Och det är ju bara att inse att hon bevisligen är väldigt mycket större och duktigare än vad man som mamma kan tro ibland. En klasskamrats mamma talade om att hon tyckte Natalie var så väluppfostrad, då hon hade varit hos henne och lekt härom dagen. Sånt är alltid kul att höra :-D

..om 4 minuter slutar discot.... har hon haft det bra? *hoppas hoppas.... fast det är klart, om hon inte haft det bra, då kanske hon kommer att stanna hemma i fortsättningen.. hehe*

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0