jösses

I morse på svt's Godmorgon program var det en brutta med som hette Ametist Azordegan *ja, jag lade inte efternamnet på minnet, men det var bara att googla förnamnet så hade man artiklar i varierande intelligensnivå som räckte för en hel eftermiddag!*

Var det någon mer som såg henne och hennes ögonbryn??? Snälla nån, vad hade hjärtat gjort med dom? Inte ofta tycker jag synd om folk, (med stylister omkring sig) för deras utseendes skull, men denna gången gjorde jag det... Försökte hitta en bild på henne att lägga upp här, men på alla bilder jag iddes kolla igenom ser det halvt OK ut, och det gjorde hon inte i morse....

Ett ögonbryn ska hjälpa till att lägga fokus på ögat, det ska finnas där, men inte synas... i hennes fall var det bara ögonbrynen som syntes! Breda, kolsvarta *ja, hon är utlänning, men dessa var färgade, såg inte alls normalt ut* och sen ska man inte tala om formen på dom... hon hade svängt till dom så att hon hade ögonbryn både horizontellt över ögat och vertikalt brevid ögat...

Ojdå....


Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0