Knåda?

Sitter och randombloggar och ramlar in på Olas blogg... ja schlagerOla alltså... och be mig inte förklara surfvägarna som tog mig in dit, för jag har faktiskt ingen aning om hur i hela fridens namn jag hamnade där, men det var från en länk som länkade till en annan länk som hade en länk... ja, du fattar.... :-)

Han skriver:

Skrivet av Ola 5 februari 2008, klockan 19:39

Ja då va det tisdag! En dag närmare den stora dagen niceeeeee! Idag har jag bland annat varit hos min sångpedagog Sofia som bl.a drog och masserade min tunga, shit va ont det gör! Det går inte att beskriva vilken smärta de är. Att man ens utsätter sig för det! Nu ska jag till studion och lägga demo och fila på ett stick. På vägen blir det en hamburgare med extra ost, alla kan ju inte banta inför melodifestivalen!

Jag undrar:
Massera tungan? *ehum* Nog för att tungan är en stor muskel, men några knutar där lär det väl inte finnas att knåda ur, eller? ... Och hur i hela fridens namn får man ett ordentligt tag i en blöt och hal tunga så att man kan massera?


Kommentarer
Postat av: Annsingen

God Morgon! En helt ny vecka står för dörren!

2008-02-18 @ 05:07:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Jisses! Ja ni lär somna ovaggade hela bunten då det är kväll:))

2008-02-18 @ 09:32:12
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0