Lägesrapport

Jonatan lade sig utan kvällsmat, det smakade inte alls gott. Ändå hade jag lagat majskolv som han gillar.

Efter det fick barnen milkshake och han drack ett par klunkar av sin - som var gjord på jordgubbar, glass och mjölk. Natalie hade chokladglass i sin oxå.  Jag drack så jag fick brain-freeze! *asgarv*

När Jonatan lagt sig hade han 39.5 i temp och sover nu oroligt, skönt för honom att få vila rösten dock. Natalie tycker han låter som en tjej när han talar (det är pipigt värre av heshet)... Joline somnade kl 21, knorrade en hel del innan hon kom till ro! Natalie, stumpan, hade inga problem att somna och sover nu superskönt med gose-hästen under hakan... :-)

En trappa ner sitter älsklingen och kollar på tv och väntar med en chipspåse och dipp.... ska tassa ner till honom nu!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0