Normal?

En lista jag hittat på någon annan blogg för en tid sedan....
--------------------------------------------------------------------------------

Om du får under 30 är du normal.

(  ) Jag har dragit ut 3 eller fler tänder.
( ) Jag har brutit något
( ) Jag har börjat blöda väldigt mycket.
(x ) Ibland önskar jag att jag dog.
(  ) Jag är rädd för döden.
(  ) Jag tror att det finns spöken & hus/gårdstomtar.
( ) Jag har sett ett spöke eller en hus/gårdstomte.

Totalt: 1

( ) Jag har ramlat av en stol.
(x) Jag har skrattat så att jag inte kunnat stå upp.
(x ) Jag har gråtit väldigt mycket.
( ) Jag har rymt hemifrån.
( ) Mina föräldrar har slängt ut mig ur huset.
( ) Jag tror på Gud.

Totalt: 2

(x) Jag använder nån form av eyeliner/kajal.
(x ) Jag använder mascara.
( ) Jag använder skarpa färger på mina läppar.
( ) Jag dricker inget annat än vatten.
( ) Jag är galen i godis.
( ) Jag är tuff.
(x ) Jag är över 144 cm. 
( x) Jag är över 155 cm.

Totalt: 4

( ) Någon har sagt att jag är liten inom det senaste året.
( ) Någon har sagt att jag ser längre ut på bild.
( x) Jag är blondin
( ) Jag är brunett 
( ) Jag lyssnar bara på punk.
( x) Jag har ljus hy.
( ) Jag blir lätt brun.

Totalt: 2

( ) Jag väger mindre än 50 kg.
( ) Jag har en eller flera piercingar.
( ) Jag har en eller flera tatueringar som inte går att tvätta bort.
( ) Jag har trampat i hundbajs när jag var barfota.
( ) Jag hatar choklad.
( x) Jag älskar godis.

Totalt: 1

( x) Jag har gråtit när jag tänkt på ett minne.
(x ) Jag har skrattat när jag tänkt på ett minne.
(x ) Jag är känslosam.
( ) Jag brukar känna mig som en idiot.
( x) Jag undrar varför jag föddes ibland.
( ) Jag tror att Eva och Adam var dom första människorna på jorden.
( ) Jag tror på gud.

Totalt: 4

( ) Jag har sett samma film 3 gånger i rad.
( x) Jag har lyssnat på samma låt 6 gånger i rad.
(x ) Jag har dödat en spindel.
( ) Jag har försökt dränka massa myror.
( ) Jag har kissat på mig av skräck när en eller flera insekter krypit på mina ben
( ) Jag har skrikit av skräck när en eller flera insekter krypit på mina ben.

Totalt: 2

( ) Jag är allmänt ointressant.
( ) Jag är tråkig.
( x) Jag får andra att skratta.
(x ) Jag skrattar ofta.

Totalt: 2

Då fick jag 18... men jag kan inte låta bli att fundera:

Vilken hårfärg ska man ha för att vara "normal" om brunett och blondin får dig en poäng närmre "onormal"?
Varför spär det på "onormalhögen" att använda eyeliner och mascara... det gär väl de flesta?
Och hur är det med att få andra att skratta? Är man på gränsen till "onormal" då oxå?

Fast bottomline - det är ju ganska trist att vara normal och grå! Nästan att jag önskat att jag fått fler poäng *skrattar hysteriskt* Och den som suttit ner och knåpat ihop detta, hur normal är han /hon?

Jag vet - en sista fråga, som kan ge fler onormalhetspoäng:
(X) Har du bemödat dig med att fylla i och lägga ut denna normalhetslista på din blogg.. =D

JAG FICK 19!!!

Kommentarer
Postat av: kikka

hahahahahah .. vågar inte ens tänka om jag tillhör den så kallade normala sidan .. fast ur vems synvinkel..

2008-02-13 @ 20:36:21
URL: http://thewifeofjuhaniemi.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0