Nyf-nikna

Guuud vad ni är nyf-nikna *garv*

Jag är jättenöjd, fast det blev inte alls som jag hade tänkt mig från början.... skulle faktiskt bara toppa mig... ja, kanske kapa av 3 cm för att få bort det slitna.... men nu sitter jag här med hår som är bradigt mycket kortare än det var i morse! :-) Hon klippte nog av 15 cm i bak... *växer väl ut till sommaren, om 2 år, om jag har tur, med den fart som mitt hår växer med* :-)

Jag är, som några av er redan vet ganska så petig med mitt hår... ja, inte så att jag har problem med att gå ut med hårtet okammat, otvättat och så.. men jag gillar inte när någon annan har fönat mitt hår! Då känns det som om jag har peruk! *haha* Så oxå denna gång! Sen har jag pippi på att jag inte gillar när mitt hår ligger platt runt huvudet, vill ha VOLYM, vilket jag oxå påpekar varje gång jag klipper mig.... och varje gång jag är färdig letar jag febrilt efter volymen! Lovar, blir mitt hår mer platt går det innåt på skallen!

Så kort *fotografi* blir det inte.... inte förs jag fixat ordning det själv i allafall! :-)

Det blev frisering på hela familjen föresten... älsklingen klippte jag i morse, och Jonatan och Natalie fick sitt klippt nu i eftermiddags.... Natalie fick samma frissa som mig, hon tyckte det var såååå fint! *var lite tveksam till att klippa av henne 15 cm, men vad tusan, det är väl nu man ska göra det, speciellt om hon själv vill* och hon är oxå jättenöjd!

Nu ska jag visa älsklingen kläder jag köpte i dag på stan.... Jag ska oxå försöka lägga upp den kvinnliga logiken så att han oxå fattar.... Eftersom jag klippte älsklingen och båda barnen så har jag "tjänat" 900 spänn, sen fick jag 300 kr rabatt på byxorna och 300 kr rabatt på skorna... så visst har jag nästan gått plus när jag shoppat för 3250 kr idag.... Håller ni med? ;-) 

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Tack! KUL du med klippt dej:))) Du måste lägga ut kort i morgon!;) Nattnatt!

2008-02-20 @ 22:02:47
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0