ombyggnad?

Sitter och kollar på min egen version av "Bygglov"...

Älsklingen, hans svärfar och Jonatan har nu hållt på och grejat i några timmar... de sågar och mäter, dolar och spikar, skruvar, mäter igen och sågar... tar ner och sätter upp.... backar och tar sig en ordentlig titt... och fortsätter såga....

Vad de gör? Tja, jag bad dem sätta upp en grind i trappen men de verkar bygga om halva kåken! Tid tar det oxå *garv* Rithas Johan skulle hunnit byta 4 fönster och riva ett skafferi på samma tid... men ordentligt blir det! Ingen kan komma och säga att det är ett fuskbygge.. :-D

En pansarvagn skulle kunna köra mot grinden utan att trilla ner för trappen..

..hur är det man säger "Ju fler kockar, ju sämre soppa", och det är inte lätt att få ngt gjort när man har en händig 4åring som "försöker hjälpa till" hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Ritha

Jag tror jag dör! Du skriver så himla roande gumman!! Du skulle ringt efter Johan.. haha.

2008-02-05 @ 21:59:06
Postat av: Jessica

*fnitter*... har Johan något journummer som jag kan ringa på så kan han komma hit och bygga lite åt mig vid behov?

2008-02-06 @ 07:04:30
URL: http://veochvett.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0