Snillena spekulerar

Annsingen började spekulera på ett ämne idag som jag själv var inne på lite för en månad sedan, nämligen att säga dumma saker.... *fniss*

Så här skriver Ann:
Har ni tänkt på vad dumma frågor vi människor ställer ibland?
Ringer vi hem till någon så kan vi fråga "Är du hemma?"
Möter vi någon vi känner som är så höggravid att dom ser ut att
lyfta vilken sekund som helst ställer vi frågan"Har du inte fått ÄN?"

Jisses så fullkomligt idiotiskt!

Sedan vänder vi på det hela! Vi SVARAR dessutom konstigt ibland på frågor! OM du ligger och sover,oavsett om det är natt ,kväll eller dag OCH telefonen ringer och du svarar sömndrucket så svarar man ändå på frågan "sover du?" Med ett "JAG? Näääääee.....ÄVEN om klockan är mittinatten och det är brukligt att sova!?
Alldeles som om det vore fel att sova då liksom..
Sjukt!

Jag är alldeles precis likadan...  "nää, jag sov inte" fast klockan är alldeles mitt i natten.... Eller om man råkar ringa någon väldigt tidigt/sent och denne svarar sömndrucket så frågar man gärna, "Sov du?" *nä, jag står och gurglar halsen med surrolja???*

En annan dum fråga är  "åh, har du klippt dig/ färgat håret/ permanentat dig" när man gjort en total make-over och spenderat flera hundra på att det ska bli skillnad... vad svarar man? "Nä, jag har fastnat i brödrosten", eller?

Eller när man krockar med någon annan som reser sig upp samtidigt på bussen för att kliva av "ursäkta, ska du oxå av här?" *näää, jag ska bara springa runt ett varv för att tänja ut mina bakre lårmuskler, sen ska jag sätta mig ner igen*

Tokigt, tokigt! =D

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hahahaha ja precis så är det,vi människor är idiotiska...*S*
Klart det är okej:))

2008-02-21 @ 20:47:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Ritha

Djesus!!! We are inte kloka asså!! =D

2008-02-21 @ 22:02:08
URL: http://rijo.blogg.se
Postat av: Jessica

Ritha: Nä, vi är inte kloka, på en fläck =D.. och att erkänna det för mig själv var nog det bästa jag gjort.... nu slipper man "leva upp till" något man inte är *wahaha*

2008-02-22 @ 06:44:05
URL: http://veochvett.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0