Tänk på att...

ibland är det bara så självklart :-)

Så här skrev jag till Maria gällande att lägga in Youtubeklipp på hemsidan... jag talade om att det visst är OK för henne att länka hit, men att jag kan lära henne hur man gör, för det är ju inte svårt  *och alltid kul att lära sig nya saker*

....och ju mer man kan destå mer växer man som människa... så man blir alltså större som människa även när man misslyckas! Klart värt att tänka på när allt går emot en!

Ibland förvånar jag tillochmed *eller kanske bara * mig själv! :-)

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hej hopp!!! Ja jag är såååååå duktig:)))

2008-02-26 @ 16:31:11
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0