Tisdagstema last

Dagens tema hos Tisdagstema är LAST!

Funderingarna irrar.. vad har jag för laster? Godis, ja tycker om, men en last? Älsklingen? Ja, men inte heller det en last! Min egen rumpa, med en skylt "BRED LAST"... ja, det om något är ju en last, men vem vill se kort på den? *asgarv* Skratt.. där har vi en last... men hur tar man kort på det? ;-)

Nä, det får helt enkelt bli ett kort på en dubbel last, så som det såg ut i förmiddags när vi var ute i regnet och vandrade.... i vagnen har jag min dyrbara last! 8 månader gammal och världens solstråle, även när det regnar... och under ligger storebrors precis lika dyrbara last - pinnar, blåbärsris, stenar och kottar och andra skatter han hittat när vi varit ute på promenad! =D

Tisadagstema last

Kommentarer
Postat av: cattis

Alla har vi våra laster :-D

Känner igen det där med pinnar under barnvagnen... Det var dock några år sedan storebror var så liten. Tiden flyger...

Fick antibiotika utskrivet idag så det ordnar sig med min tand ~ skönt!

Kram
Cattis

2008-02-26 @ 18:02:58
URL: http://livetsomar.blogspot.com
Postat av: Mia

Ja men, det var verkligen en dubbel last! *L* Det är lite halvtungt att köra vagn och massa påsar, vet jag sedan tiden på dagis!

2008-02-26 @ 19:29:25
URL: http://winyan.bloggagratis.se
Postat av: emma

Vilken härlig last! :)

2008-02-27 @ 18:16:23
URL: http://rubyblue.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0