Va skönt!

Va skönt det är att ha någon intill som kan läsa mina tankar
va skönt det är att ha någon intill som ler åt det jag ler åt
va skönt det är att ha någon intill som man kan släppa ut magen tillsammans med
va skönt det är att ha någon intill som bara säger "hoppsan" när man fiser
va skönt det är att ha någon intill som lägger armen om mig sekundrarna innan jag börjar frysa
va skönt det är att kunna älska ovillkorligt
va skönt det är att ha någon som säger "med mig är du trygg" utan ord, bara med sin närhet
va skönt att DU finns för mig, hos mig, med mig!

Utan dig vore livet grått. Du är mitt allt, älskling!

Kommentarer
Postat av: Ritha

*tår i ögat*

2008-02-10 @ 21:11:48
URL: http://rijo.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0