Vädret

Oj vilket underbart väder det är idag... kallt som attans, men ljuvligt! Det är -5 just nu, men jag och Joline har varit ute och gått och gått och gått nu när hon sov! Flera gånger kom jag på mig själv att sticka näsan mot solen, blunda och bara njuta av att bli bländad. Det var jättemysigt, och jag fnissade faktiskt till lite efter att nästan ha krockat med en gamal farbror som såg redigt butter ut! Jag fick sån go lust att säga åt gubben att vända sig om och gå mot solen istället för med den i ryggen, så kanske han blev på bättre humör! ;-)

Jag var på väg hem ett par gånger (vände tillochmed en gång på garageinfarten) men tog ett par extra varv häromkring eftersom det var så skönt ute. Hoppas inte grannarna såg oss, de hade nog funderat när jag kom förbi för 4:e gången...

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0