Välkommen till mig, Evelyn

Dagens överaskning! Jag har en VIT micro! *yeah* Detta upptäckte jag efter att ha tagit fram stora skurhinken och trasan och putsat och fejat! Det var behövligt, minst sagt... men nu är den ren, fin OCH VIT! :-) *att det är så svårt att hålla den ren?*

Min kära mor sade vid något annat tillfälle "man handskas med mat därinne och det kan vara en hälsovådlig kombination om du inte gör rent"... *ehm, trasan är där borta... peka med hela handen*

Jag skulle behöva ett besök av Evelyn, jisses va rent det skulle bli här hemma och jag skulle kunna gå efter henne och fnissa åt hennes uttryck! Vilken guru! =D

Evelyn

Kommentarer
Postat av: Mina

tror du man kan adoptera Evelyn?? :)
vet inte när jag gjorde rent i mikron sist...

2008-05-08 @ 10:14:01
URL: http://mina3.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0