Avklarat

Detta har jag hunnit:

Vädrat sovrummet och bytt sängkläder
Städat bort julen
Dammat kök, vardagsrum och hall
Tvättat 3 maskiner tvätt
Hängt 3 maskiner tvätt
Strykt 2 maskiner tvätt och lagt in i lådor och skåp
Ställt in i diskmaskinen
Lagat långkok
Sorterat ut kläder till barnen som är för smått och lagt i lådor på vinden märkta med storlek
Klarat av cellprovtagning på mödravårdscentralen
Städat undan alla "vinterleksaker" som ligger på en grön gräsmatta i trädgården
Sytt och hängt upp fräscha gardiner i köket

... i tanken alltså....

på riktigt har jag hunnit:

Ammat ,massor av gånger
Bytt 3 bajsblöjor, varav en läckte med  bajs på ryggen som följd
Studerat underverket Joline när hon "lekt" på mattan i vardagsrummet *och helt glömt tiden*
Oroat mig över den kommande cellprovtagningen
Burit på Joline
Försökt hitta på EN BRA URSÄKT till varför jag inte ska gå iväg och ta cellprov, har dock inte kommit på en enda!
Suckat över hur mycket det finns att göra
Ammat igen
Gått fram och tillbaka till dagis med en 4 åring med tröööötta ben
Smilat över tanken att det kommer en dag i morgon också (och att jag inte fick besök idag) :-D


Kommentarer
Postat av: Ritha

Grattis!!!! Din blogg är ju underbar!!! Har lagt den som länk hos mej redan, höppas det e okej?? Kram & Välkommen till Bloggvärlden!!!!

2008-01-11 @ 16:51:36
URL: http://rijo.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0