Barnkläder

Fick ett SMS igår kväll som löd..... "vill du ha strumpor och trosor till Joline som Thea växt ur?" Klart jag vill, det går alltid åt!

Idag, efter att jag precis svalt sista frukostmackan plingar det på dörren och utanför står Elin med en påse urväxta strumpor... om jag får en kopp kaffe får du den här, och några till.... och nu har jag 3 vanliga kassar och 2 mega påsar med kläder till Jollan i hallen! :-D SUPERTOPPEN! Det var allt från regnkläder och overall till sommarkläder och tröjor, byxor och mössor! Storlek 80 och uppåt till 96!!! 

Kläderna går omlott mellan oss, hon fick kläder från mig efter Natalie när Thea var liten och nu lånar hon kläder från Jonatan till sin Viggo och jag får kläder till Jonatan efter hennes Rasmus! Jonatan älskar Rasmus kläder för han har massor med spindelmannen, traktorer och dinosaurier! Toppen, toppen, toppen!!! 

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0