F%(#%%##&N!

Helt otroligt! **aaarrrggghhh*

Ska med barnen till fotografen i eftermiddag.... Visste i mitt sinne vad barnen ska ha på sig, men har inte bemödat mig med att tagit fram kläderna, och det ångrar jag nu!

Just i detta nu ligger Jonatans väst i tvättmaskinen för tvättning, NÅGON hade lagt in den så fint i garderoben - MED fläckar på! :-/ Tröjan han ska ha under, den har han använt en gång - på julafton... och den är nu BORTA!

Natalies jeans som hon ska ha... är henne, i skolan... *hon som aldrig brukar sätta på sig jeans annars*

Och till Joline kan jag inte bestämma om hon ska ha sin lila julklänning *åh så söt - passar till Natalies lila tunika* eller en tuff jeansklänning som jag hittade när jag letade efter Jonatans kläder *passar till de båda andra som ska ha jeans* ELLER en supersöt klänning alá midsommardröm.... *ARGH*

Fortsätter leta efter kläder... är det någon som vill hjälpa mig med vad Joline ska ha på sig finns kort på kläderna i nästa inlägg.... :-)

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0