Förmidagen

På förmidagen har jag varit med Joline till BVC och vägt och mätt. Hon hade minsann växt denna gång med, fast inte riktigt med så mycket som jag trodde.... Det börjar nog bli dags med större trug gällande riktig mat, annars kommer hon nog fortsätta med att helst inta mat i flytande form!... :-)

Vikten låg på modiga 9060 gram och längden 74,5 cm... inte undra på att bodys i storlek 62/68 är lite trånga! ;-)

Efter en paus hemma då det tankades gick jag och "Jollan" med Ritha och hennes Joline ner på stan en sväng. Vi hade väl inte jättetur med vädret - det snö-glöppade på vägen ner för att hålla upp undertiden vi gick i affärer och börja igen på vägen hem! Resultatet var att vi båda blev rejält blöta, men det var trevligt ändå. Det har väl aldrig gått så fort fram och tillbaka till stan som denna gång, men tiden har en tendens att gå fort när man har roligt *ler*

Nu ska jag ta och göra iordning mat, för i kväll ska jag upp till BOJ (brottsofferjouren) för första kvällen som stödperson. Det ska bli intressant att se hur arbetet däruppe fungerar efter att ha suttit på utbildning hela hösten! :-)

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0