I-lands problem

Jag har I-lands problem!!!

* Inser att favvo jeansen ligger i tvätten och hänger läpp för det!

* Surar över att jag har skavsår!

*Mumlar illa om att jag tänkt göra sjömansbiff i kväll men att jag är mer sugen på kyckling!

*Grymtar efter blåsten ute!

* Riktigt förbannad på tanten på dagis som jämt bara måste avsluta varje mening med ett trippelt fniss... det är inte kul längre att höra "Nejmen God morgon fniss fniss fniss... var det blåsigt ute idag fniss fniss fniss.... Tur att du inte blåsta bort fniss fniss fniss.... ska vi gå in och kolla till de andra barnen fniss fniss fniss... vinka nu till mamma fniss fniss fniss" Har god lust att lägga en öppningsfras i stil med att "flera miljoner barn i Afrika har AIDS" och se hur många fniss hon lägger in efter det!

Life sucks, men det värsta är väl ändå att jag orkar småsura om det! ;-)

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0