Lunch

Vad får man om man tar:

  • En burk krossade tomater
  • Lika mycket vatten
  • En köttbuljongtärning
  • Lite överbliven falukorv i stavar
  • Några droppar, eller som i mitt fall ganska mycket, hotsauce
  • En burk cremé fraische franska örter


och kokar detta i 10 min?

Jo, dagens lunch, tillsammans med gårdagens överblivna pizza till barnen! Det var supergott, trots att det lyser "Kajsa Varg, man tager vad man haver" om det!

Nästa gång blir det knaperstekt bacon i det... och kanske lite majs..... :-)

MUMS!


Kommentarer
Postat av: matilda

va, är de så för mig? :o alltså att man inte kan trycka spara som? för när jag går in på min blogg så kan ja högerklicka påbilderna och trycka ''spara som'' hm. ja har verkligen ingen aning :/ men om jag får reda på hur man gör så skriver jag det i ett inlägg, under katergorin tips :) hoppas du kikar in igen!

2008-01-19 @ 14:08:15
URL: http://matildahammar.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0