... mörrn....

*mmm... god morgon*

Solen skiner, har ni sett det? :-) Här ligger det oxå liiiite snö, knappast synbart i en vuxens ögon, men dock tillräckligt för att ungarna ska föreslå att vi ska åka pulka idag! Tänka sig så piggelin man känner sig!

Tyvärr har jag redan bestämt att idag ska det storhandlas och tvättas 4 maskiner med tvätt... men jag tänker vara busig och göra som i högstadiet - skolka från det bestämda och känna pirret i magen när man gör något småförbjudet! *don't tell my mom, dude*

Lite har ju redan klarats av... medans jag fick sovmorgon har älsklingen tvättat en maskin :-) och jag hade inte mage att bli småsur av att jag klockan 8.30 vaknade av att centrifugen skakade halvt sönder tvättstugan, som fö. ligger vägg-i-vägg med sovrummet.

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0