På begäran! :-)

På begäran kommer här en uppdatering på vad som pågår i "grabben Grus"´liv, som nu blivit 1534 dagar gammal (4 år och 2 månader)!

Just nu är han hos grannflickan och leker - efter att ha tillbringat hela dagen på dagis. Det ska gå i ett, hela tiden! :-) "Still kan man vara när man sover", det är Jonatans motto! Här kommer några frågor som Jonatan svarade på igår...

Vad heter du? Jonatan.... och Martin Karl..... *rätt, men i fel ordning*
Hur gammal är du? ehm...4 år
Vem är din bästa kompis? Alexander & Philip och alla killar... och alla tjejer
Vad gillar du för mat? Chilisås, köttbullar, bacon och stuvade makaroner *fråga mig inte vart chilisåsen kom från*
Vad gillar du att leka med? 'En kompis...*vad leker ni då?*... en lek...*vad för lek?*.. en hemlig lek
Drömde du något i natt? Va?... *upprepade frågan* Vad?.. nej!
Vad är du bra på? Kullerbyttor och sånt
Vad ska du bli när du blir stor? Polisgubbe
Vart är du född? I USA *nja, det stämmer inte alls*
Vad gör dig glad? så här... ler jättebrett.... *VAD gör dig glad* När jag får en puss!
Vad gör dig arg? När jag får ingen puss....
Vad gör dig ledsen? Hitta på nått du...... när någon slått mig.
Vilken är din favoritfärg? Blå, grön, gul, röd och blå och grön....och.....
Vem tycker du allra bäst om? Du mamma... och pappa
Varför? Därför att ni är så söta....

Natalie svarade på detta sätt på frågorna: (2701 dagar, 7 år och 5 mån)

Vad heter du? Natalie
Hur gammal är du? 7 år
Vem är din bästa kompis? Mathilda
Vad gillar du för mat?*funderar länge*  Soppa
Vad gillar du att leka med? Bratz
Drömde du något i natt? Att vi skulle flyga till USA
Vad är du bra på? Måla
Vad ska du bli när du blir stor? Frisör
Vart är du född? I USA *stämmer däremot*
Vad gör dig glad? Att man får leka med en kompis... och gå till badhuset
Vad gör dig arg? Att jag inte får som jag vill.
Vad gör dig ledsen? När jag är sjuk
Vilken är din favoritfärg? Rosa
Vem tycker du allra bäst om? Joline.. och mamma
Varför? Dom är så söta och snälla.

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0