Prova på

I kväll har Natalie och jag varit till Kulturskolan på prova-på-kväll. Natalie gillade det skarpt! Hon testade att spela fagott och  blockflöjt och att måla. Hon tittade på stråkinstrument, piano och drill. Modet svek henne att prova de senare stationerna - det var antingen för mycket barn hon inte kände eller så verkade det för svårt i hennes ögon. Men sägas ska att hon verkade ha talang för att spela fagott. De andra tjejerna som testade samtidigt fick fram ett litet "fu-juut" medans Natalie tog i för kung och fosterland och klarade av att hålla tonen länge *impad* Efteråt sade hon att "det var lättast att spela blockflöjt, men klart roligast med fagott". Vem vet vad det leder till, men anmäla sig det vill hon iallafall. :-)

Kommentarer
Postat av: kikka

tjo hej på dej ..
Johannas mamma här*L*
jag hade oxå velat vart med på prova på kvällen men Johanna åkte dit med gubben ,medans jag var hemma med Lucas och min brors son .
Johanna gillade blåsinstrumenten oxå sen piano och hon provade sjunga oxå och de va kul...
men som sagt var inget hon han bestämma sej över om hon skulle fortsätta med
om inte nu så kankse nästa termin ..

fortsatt trevlig söndag

2008-01-20 @ 11:06:58
URL: http://thewifeofjuhaniemi.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0