Rädd för mig själv...

... hum, jag börjar bli allvarligt rädd för mig själv och det som borde finnas innanför skallbenet!

*inte bara för att jag fick en hastig skymt av mig i spegeln i morse, illa nog att skrämma den mest orädda*

Har en längre tid skyllt det mesta på att jag har "amningshjärna", men nu vet jag inte längre om jag kanske måste söka för elendet! :-/

Fick frågan av Annsingen häromveckan vad jag har för färg på min ytterdörr*knepig fråga, men åndå*..... tänkte länge och väl, men kunde faktiskt inte komma på vad det var för färg.. och då springer jag ut och in genom dörren ett antal gånger varje dag! Tillslut kollade jag, och den var brun... och det accepterade jag... tills jag insåg att den inte alls var brun, den var grön.... hade olika färg inne och ute alltså...

Igår morse var jag hos Ritha och kollade på deras nya kök *som fortfarande ligger i kartong, men oj vad det går framåt!* och fick frågan "vad har du för färg på dina luckor" Jag svarar lite halvt svävande för jag var faktiskt inte helt säker på vilken nyans de har, men att de är bruna var jag säker på... träbrun.. kanske att de är lite åt det röda hållet.. inte är de ljust bruna iallafall, som björk, det visste jag säkert! När Ritha kom förbi igår eftermiddag utbrast hon "men du har ju inte bruna luckor, de är ju nästan vita" och visst, de är laserat vitt!!!

Jag blir rädd för min egen hjärnaktivitet.. om det nu ens finns någon sådan.... dåligt lokalsinne har jag oxå, nästa grej jag gör kanske är att gå vilse inne! Men då vet jag att man ska krama ett träd, det har barnen på dagis lärt mig!

Kommentarer
Postat av: Ritha

Det är inte åldern då? ;D

2008-01-29 @ 20:54:51

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0