Skönt!

Nu är julen äntligen bortstädad, out of sight out of mind, ja den är flyttad till tvättstugan och väntar tålmodigt på att bli sorterad och nedstoppad i rätt kartong, en för advent, en för julgran och en för övriga prylar... Hela nedervåningen är också dammad och jag har - kors i taket - till och med bytt till "rätt sorts" gardinstång i vardagsrummet. Det känns skönt! Nu är det bara "resten kvar" dvs. övervåningen, golv och förflyttning av julgrejor från tvättstugan till vindsförådet...

Ikväll ska jag och syrran på galej. Hon har fyllt år så jag ska ta med henne ut och käka mat och snacka lite skit, oss syrror i mellan. Det ska bli trevligt... sen blir det hem och stångas med Joline i natt igen.... ännu ingen hel ostörd nattro i sikte! :-/

Tänkte rekommendera en blogg som jag läst mycket sista tiden, men lilla "Annsingen" verkar tyvärr ha gått och blivit "barnförbjuden" efter Let' s Dance och Mattes uppträdande igår och Timrås hockeykillar idag, så jag låter nog hennes blogg svalna lite innan jag visar er dit *läser och rodnar å hennes vägar* :-D

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Men å gud! En ny läsare som ger sej till känna???!!
ÅÅÅÅÅ underbart...Rodna inte...skammens färg passar inte oss kvinnfolk:)) ja men eller hur...??? han borde fan ge mej vad som helst innan jag ens tänkt tanken att vakna:))
TACK snälla för du gav dej till känna.)) KRAM!

2008-01-12 @ 18:33:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0