10 lyckliga minuter

Idag har nog Jonatan varit med om sina mest lyckliga minuter i sitt liv! ;-)

Vi var ute och gick och stannade till hos Johan och Ritha på vägen hem.... där fick Jonatan och älsklingen hoppa på fyrhjulingen och åka lite försiktigt på gräset... första vändorna gick det i snigelfart, men de sista gångerna gick det fortare i nedförsbacken och Jonatan tjöt av glädje! Det var länge sedan jag hörde honom skratta så underbart hjärtligt! =D



Vi frågade om det skulle gå för sig att älsklingen och Jonatan hängde på ut någondag och åkte "på riktigt", och självklart skulle det fixas, enligt Johan.....men det var tvunget att ske på en helg. Jonatan log med hela ansiktet och sade innan vi skulle gå:

-Du Johan, när äre helg då?

Gissa vad han kommer att tjata om här framöver...

Han ler än! (och då har han vurpat rejält på cykeln en gång, tvingats tvätta både ansikte och fötter med tvål samt ätit korvstroganoff med tomat i som inte är en favorit - men leendet är kvar)

   

Bilder av Rijo

Kommentarer
Postat av: Ritha

Glad jag är att så lite kan göra en liten så glad!!!

2008-06-03 @ 21:41:44
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Mina3

vad roligt! Vilken upplevelse för en liten :)

2008-06-04 @ 07:42:47
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0