Barn, flyttlass och grillning

Idag har det flyttats igen... men då har jag varit barnvakt!  Tills barnen somnat, då gjorde jag en insats igen! :-) Hittills är det mest bara prylar vi har flyttat... och ett par byråer... sängar och stora möbler flyttas med största sanolikhet nästa helg! Sen har vi flyttat syrrans alla blommor! Den människan bor i en djungel! Ta rman alla mina blommor och ställer i en ring får man omkretsen på EN av hennes blommor, och hon har MASSOR! I det gamla huset hade hon 2 gigantiska fönster i vardagsrummet så blommorna fyllde sin plats, men på nya stället har hon microfönster! Ser lite komiskt ut!

Sen bjöd jag på mat, grillat med ungsbakade potatisklyftor och grönsaker! MUMS!

Sen var jag ute och sprang en sväng! *yeah me*

Nu är det dusch och säng som gäller... imorgon SKA jag bada!

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0