Blåsigt värre!

Luften har stått still och dallrat ett par dagar nu... men idag har det vänt - ordentligt. :-) Det blåser korsdrag genom huset så att vi får stänga fönster och dörrar, tvättkorgen blåste in till grannen, parasollet for i backen, min pion har nästan blåst sönder... förstår inte varför vi i Sverige har ordet lagomt, man kan ju aldrig använda det ändå! :-)

Vi har varit och badat idag! Det har varit underbart!!! Det var 22 grader i vattnet och Natalie och jag tog oss en rejäl simtur till andra sidan sjön! (eller ska jag säga andra sidan pölen, för den är inte superstor) *hihi*

Solen har tagit idag... men jag har inte bränt upp mig... det har däremot älsklingen... han kommer att flagna, det är jag säker på! ;-) Men det gör inte mig något... jag tycker att det är kul att sitta och dra loss stora shok med flagnat skinn! :-)


Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0