Dags för tandfen

Natalie har svårt att somna på kvällarna... för 10 minuter sedan kom hon ut och sade

-Mamma, känn på min tand, den är lös....

och visst, den satt liiite lite lös. Jag kände och skickade sedan henne i säng igen....

För 2 minuter sedan skrek hon till där inne, i lite panik, och hade då dragit i tanden så att den började blöda, men den satt fortfarande fast... men hon gav sig inte utan gick sonika fram till spegeln och ryckte tills den ramlade ut....

Vissa gör allt för att slippa somna....

Dags för tandfen.....

Kommentarer
Postat av: kikka

hahahahah a

ungar ungar

Lucas har svårt att somna nu med .. för varmt pust han som oftast somnat innan huvvet kommit på kudden .. för varmt och ljust ute för barnen ..

2008-06-03 @ 21:26:23
Postat av: Ritha

Men shittas, hon är ju helt brave den där tösen! Rycker tänder till höger och vänster och sover själv i Lillstugan...=)

2008-06-03 @ 21:42:19
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: kikka

hej du ...

jag e ju så dum då det gäller saker och ting men jag lyckades inte alls med presentationen ..,

suck ..

fattade nada .. det vart för rörigt för mej då jag kopierade mallen .. såg inget ...men jag har försökt

2008-06-03 @ 22:28:50
Postat av: sandra

Nu har jag gjort mina två första inlägg på stegräknarna!

2008-06-03 @ 23:06:12
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Mina3

modig tjej du har! rycker ut tanden själv :D

Jag ska försöka lägga ut en bild på nya frisyren, nu e jag inte lika fin när jag har sovit :P men jag ska försöka "stajla" mig och sen fota :)

P har inte heller helskägg, och det har varit samma här han har ABSOLUT inte fått raka av sig det då skulle jag bli gaaaalen! Nu gjorde han det i smyg men det blev ju bra i alla fall! Men jag misstänker att min "gamla" man är på väg tillbaka snabbt, tror inte han orkar hålla på att raka sig varje dag...det går ju att vara lite latare när man har bockskägg. Ska ta och kolla in stegräknar bloggen. Men jag får nog lite svårt att räkna steg nu när N är hemma och sjuk.. Min mailadress är mirjana[email protected] kram

2008-06-04 @ 08:08:10
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Aj...det gjorde ont i tänderna på mej bara genom att läsa det där. ;)

2008-06-04 @ 09:36:52
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Mina3

Aleks var jätteduktig. Det blev ett stick i fingret, han fick ett fint plåster och ett bamse klistermärke så han var riktigt nöjd. Svaret får vi om ca 2 veckor, då ska vi även testa lille Viktor...hoppas han inte är allergisk.

2008-06-04 @ 13:11:35
URL: http://mina3.blogg.se/

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0