Helvete

Jonatan som alltid somnar 2 sekunder efter att huvudet träffat kudden ligger fortfarande vaken... klockan är 21.40 och det var läggdags för 2 timmar sedan....

När jag går in för att stoppa om, för hundrafemtioelfte gången i kväll, upptäcker jag en målning.... gjord av Jonatan.. han som vanligtvis inte gillar att rita. Det var en ordentligt stor teckning, gjord med bläckpenna.... 2 runda ringar med lite snirkelisnorkel.... svårt att avgöra vad det var riktigt... och det är klart, när man för en gångs skull gör en teckning, då är det väl bäst att göra den ordentligt, eller hur?

Visst... toppen... men nästa gång skulle jag önska att den inte placeras på den beiga tapeten!

HELVETE!



Bilden är klickbar...

Och 3 minuter senare sover J..... undrar om det var svårt att somna med dåligt samvete? :-)


Kommentarer
Postat av: Monica

hoppsan jag vet hur det är har också haft en tapetkonstnär hahaha ;)

2008-06-27 @ 00:45:07
URL: http://villmanintesavilmainte.se
Postat av: Evelyn, i hemmet

Haha, ungar ;)

2008-06-27 @ 14:00:19
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: kikka

picasso jue*

2008-06-27 @ 15:40:33

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0