Ibland får man svälja och le

Hämtade Jonatan på dagis för att ta honom till doktorn. Klockan var 11, Jonatan har tid på dagis till klockan 14.

En fröken säger:
- Åh, nu kommer mamma och hämtar, va bra att du får följa med mamma hem efter doktorn. Då kanske ni kan åka och bada, det är ju bättre än att komma tillbaka hit till dagis efter doktorsbesöket....

Jag kunde inget annat än att le, om än så stelt.... INGEN hade diskuterat att Jonatan skulle hem efter doktorn, han har dagistid i ytterligare 2½ timmar efter det att doktorsbeöket var avklarat...

Kommentarer
Postat av: kikka

hur kan man säga så..

han kanske vill tillbaka till dagis och leka med sina kompisar ,.,

2008-06-09 @ 13:24:34
Postat av: Mina

ibland är dom bra knäppa på dagis...

2008-06-09 @ 21:01:59
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: kikka

har du fått ngt svar om ledigheten??

2008-06-09 @ 21:11:37

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0