Nä, nu smäller jag av....

Nu får väl försäkringsfassan ta och ge sig... har dom fått solsting?

Vi hade underhållstöd för Natalie en period från Försäkringskassan, eftersom det strulade lite med betalning från USA... *en annan lång historia* I februari kom dock pengarna från USA och jag "sade upp" underhålls-stödet från FK och betalade igen de 14001 som vi fått ut från FK.... rätt ska vara rätt...

...och nu, idag, har jag fått 3600 i underhållsstöd... 4 månader senare? Fattar inget... och ärligt talat så idds jag inte ringa FK IGEN och påpeka att de gör fel... det känns som om de redan vet det!

ANSTÄLL FÖR TUSAN NÅTT ANNAT ÄN IDIOTER PÅ FÖRSÄKRINGSKASSAN!!!

Jo, men just ja..... de sökte folk till FK..... behövde ha högskoleutbildning och en hiss som inte gick ända upp... undrar om jag ska söka?

Kommentarer
Postat av: Ritha

Låt dom hölls. Gör ett konto på banken som du döper till FK-konto, där du sätter in pengarna. Du får ju betala tebax dom sen.... suck. De är helt kokokoko!!

2008-06-23 @ 13:07:02
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: kikka

man måste va 100 % idiot för att jobba där..

2008-06-23 @ 14:48:03
Postat av: Mina

Ingen ide att du söker, du skulle aldrig få jobbet man måste ju vara knäpp i huvudet för att jobba där! Du har alldelles för högt IQ för ett sådant jobb.

2008-06-23 @ 16:30:53
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: Mona

Det tycker jag var ett väldigt bra förslag Blondie!

2008-06-23 @ 17:09:22
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0