Revolutionerande smidigt!

OK... länge lever man i ovisshet..... tills man blir smärtsamt medveten om att det finns något som man bara inte kan leva utan! :-)

Jag älskar ju, som många redan vet, saker och ting som bara sköter sig självt! *vad tusan tänkte jag när jag skaffade barn, egentligen?*

Jag har blivit frälst - alltså hittat (och förstått) BLOGGKOLL! Wow! Och nu kan jag inte leva utan det! En endaste sida, som ser till att jag slipper allt mitt irrande och virrande runt bland mina favoriter... för att se om de har uppdaterat :-)

Tack goda Gudrun.... för det här måste ett fruntimmer har tänkt ut! (och Tack Evelyn för att du gav mig sparken i rumpan att kolla upp det) :-)

Lägg till mig ockå på ditt eget Bloggkoll! :-) Det är plättlätt.... och simplifierande!

Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Härligt!

Man undrar vad man gjorde innan.. ;)

Kram, kram!

2008-06-24 @ 10:18:07
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: Mona

Amenvafan. Utan att ha kollat Bloggkoll, så går jag in och lägger in alla mina favoritbloggar. När jag är klar så kollar jag. Och konstaterar att det suger jämfört med googlereader, www.google.com/reader/view/#stream/



Basattduvet!

2008-06-25 @ 17:21:00
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0