sanning eller konka...

Natalie har sin halvsyrra här... hon ska sova över

Syrran har precis gått ur 4:an.... Natalie har gått ur 1.an...

Lillebror är inte ens i närheten av att gått ur något än, han har ett år kvar på dagis

De fick i uppdrag att leka en kvart med lillebror innan sängdags

De valde "Sanning eller konka"......

10 minuter av lektiden har gått åt att lära lillebror att säga ordet konsekvens.

(Natalie säger konsäkvent, syrran säger konka... men lillebror envisas de med SKA säga konsekvens)

Kommentarer
Postat av: Indra

Micke tyckte att jag ljög när jag skrev det där med att jag skulle läsa manualen...för han vet att jag brukar ge upp efter en sida och sedan brukar jag alltid sitta och pilla själv, vilket oftast leder till att något går sönder...heeee...

Av det lilla jag har gjort idag är jag hittills nöjd..men som sagt man måste nog testa lite mer, är ovan med en stor kamera....trevlig kväll...

2008-06-13 @ 20:59:57
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: kikka

hahahhahahaha ungar L

2008-06-13 @ 22:40:26

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0