Tandsten, whiskey och smörrebröd!

Vilken dag....

Var till tandläkaren och tog bort tandsten på morgonen... ingen behaglig upplevelse, men ändå inte det värsta jag varit med om :-)

Satt sedan inne på möte ända fram till lunch... :-(

Tänkte vara med Natalie på skolan sista halvtimmen, men då var de ute och lekte så skolarbete fick jag inte se något.... :-/

Bil till stan och inhandlade Whiskey till pappas födelsedagskalas senare på kvällen. Jonatan tyckte promt att morfar skulle ha en Mariestads export öl "För morfar tycker om sånt, faktiskt" ... det vet hela Systembolaget om nu! =D

Kallade till Mamma och Pappa och åt smörgåstårta och rabarberpaj! =)

Kollade på syrrans nyköpta hus, ett stenkast från mamma och pappas hus.... *och insåg att snart blir det flytlass som ska bäras.... hoppas på lite sämre väder den dagen!* 8-)

Äntligen hemma, en halvtimme senare än normalt för barnen i säng.....:-/

Imorgon är en ny dag!


Kommentarer
Postat av: Mina3

lyllo dig som aldrig har lagat en tand! ska maila dig strax :)

glöm inte kolla i spam-korgen med mitt långa (konstiga) namn lär d väl hamna där ;)

2008-06-04 @ 21:13:29
URL: http://mina3.blogg.se/
Postat av: kikka

det är ju något med vädret så gott som var gång man håller på med flytt...

vi har flyttat i sommar värme / snökaos och spöregn

har nog aldrig flyttat då vädret vart lagomt eller perfekt

2008-06-04 @ 21:37:26

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0