Tiden går fort när man har roligt

Slänger ibland *läs ofta* ur mig kommentarer till älsklingen utan att egentligen tänka på vad jag säger.... :-) Som i morse:

Tänkte på lättareklamen
- Jag har bestämt mig..... *paus*..... för att jag älskar dig....
- Jaha, så trevligt.... hur länge har du vetat det utan att beräta det för mig? kontrade älsklingen.... :-)

*i småpanik försökte jag räkna ut hur länge vi varit en enhet och hasplade ur mig*
-4 år....
*såg genast på älsklingen att det inte dög och höjde budet*
- Eller, menar 5 år.... :-)

-Jaha, och de första 2 åren då????

*haha* tiden går fort när man har roligt..... Men inte fasiken har jag åldrats 7 år sen dess? Jag är fortfarande 18 år och okysst, fast jag har rynkor under ögonen och 3 barn....

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0