Adam Tensta

När vi gick ut från restaurangen (när de låst dörrar, det bara var vi kvar inne och 2 säkerhetsvakter rusat igenom lokalen och vi reste oss för att gå ut) möttes vi i dörren av en grupp människor... på väg in, med värsta VIP-behandlingen... nu gick jag in på Youtube och kollade och det var ju ingen mindre än Adam Tensta som fick bereda plats för att jag skulle ta mig ut genom dörren *garv*

Han skulle in och uppträda på Nattklubben på Arena - vi åkte hem och lyssnade på Karlavagnen på radion *typ* ;-) Jag känner mig lite för gamal för gangsta-rap, sena sena kvällar och flödande alkohol *pensionärsvarning* Ja, men det bjuder jag på! :-)

Kommentarer

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0