Dagen/kvällen...

Natalie och jag har farit som skållade råttor runt staden för att finna och plocka med hem det finaste i matväg som kan tänkas!

Kidnappade även med en friös och plankor, för här ska lagas plankstek till herrarna.

Natalie har gjort inbjudningskort som lyder "Välkommen på FEST klockan 19.30. Ha på dig fina kläder och slips. Kram Natalie och Jessica"

Efter avlämning av inbjudningskorten fick herrarna avlägsna sig (tillsammans med Joline i släptåg, och får inte komma hem innan det är dags att lägga Jollan och byta om inför festen! ;-)

Natalie och jag har trätt pinnar med coktailtomat, paprikaost, rökt skinka och oliver. Det ska det bli till förrätt. Till huvudrätt ska det bli plankstek med pepparstek till oss vuxna och lövbiff till de mindre (lättare att tugga men lite mer lyxigt än köttbullar som de hade valt om de hade fätt välja fritt) Potatismos och hemfriterade pommes blir det till det och en liten grön/röd sallad och fetaostfyllda pefferonis....

Till efterätt blir det hemlagad jordgubbsmjukglass toppat med maränger... ett recept Natalie har letat på i sin kokbok!

Nu har Natalie och jag stått framför spegeln, sminkat oss och lärt ut partytrick.. Natalie lärde mig hur man gör Bratz-läppar (fråga mig inte riktigt hur, men det gick ut på att se supersexig ut... hon tyckte inte att jag lyckades så bra) jag fick lära henne att se ut som en fisk, du vet när man drar in kinderna och öppnar och stänger läpparna... *wahaha* Natalie imiterade oxå Amy Diamond, så jag höll på att trilla ihop av garv!

Nu ska köttet stekas och det sista ska piffas till.... hoppas herrarna får en kväll att minnas! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: jadu.. det återstår att se! om det blir canon eller nikon. jag berättar självkalrt sen :)!

2008-03-29 @ 20:33:39
Postat av: Ritha

Men. Men.

Ni har ju inte ringt efter oss.... *darrar på munnen*

=) Ha en gooooo kväll!

2008-03-29 @ 22:26:32
URL: http://rijo.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0