Efter dagen D!

Melodifestivalen

Så här trodde jag att det skulle gå:
1) Hero
2) Empty Room
3) Hur svårt kan det va?
4) Lay your love on me

Hjälplöst sist: I love Europe.

Jag fick ju inte så himla fel, eller hur....

Några få tankar som cirkulerar hos mig:

Kan inte någon tala om för Sibel att det såg ut som om hon hade toapapper släpandes efter sig, ljusrosa Lambi för att vara exakt...

Kan inte någon ge Charlotte Pirelli lite mysiskläder så hon inte behöver se så stel ut nästa gång hon ska sjunga? Hon kanske skulle kunna få låna en av plymerna från I Love Europe-numret och gömma sig bakom så man slipper se henne helt och hållet... :-)

Kan inte någon boka upp Christian Luuk inför nästa melodifestival?

Kan inte någon boka upp Björn Gustavsson för samtlig pausunderhållning kommande år... och ha ett eget program med bara pausunderhållning? Jag skulle titta! :-)

Var det någon mer än jag som såg att det var invandrar-Jesus som delade ut sångfågeln? Tyckte bara det var tokigt att han hette samma sak som Ola Solo!

Juryn har bättre smak än svenska folket, hur kan man annars förklara att Chriter Sjögren fick 22 poäng av folket och bara ETT av juryn?


Klarar Sverige kvalet i stora festivalen med Hero? JA!
Kommer Sverige att belägras av Melodifestivalsanhängare nästa år? NÄ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jesus .. fniss..
har för mej att ola ska spela jesus i nån teater eller musikal.. fniss..

2008-03-16 @ 21:01:16

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0