Fejjartagen

Jag är på dåligt humör...

...då blir det till att städa! Hittills är det vardagsrummet som fått sig en omgång. Jag har - jag som ALDRIG putsar fönster - putsat dom och bytt gardiner, samlat ihop alla sladdar bakom tv:n i fina nystan istället för ormboet som var där förut, haft ute alla soffkuddar och piskat av dom - själv! Oj, va det dammade! Dessutom har jag torkat golvet och dammat! Härnäst blir det köket....

Det är nog bra att bli lite förbannad ibland - för den hygieniska biten iallafall!

Övrig familj har blivit försatt i karantän en våning upp och innan nästa helg ska övervåningen vara vårputsad av de 3!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hahaha låter som en utmärkt idé!:)))

2008-03-24 @ 14:33:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Det här vill jag säga, just nu:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0